Salı, Ağustos 23, 2011

alıye dızisındekı meric burun estetıgı

Meriç ve Demir gerçek hayatta da çok iyi anlaşıyorlar

Küçük Sırlar dizisinin Meriç'i Ecem Uzun ve Demir'i Birkan Sokullu anlattı






Ecem Uzun ve Birkan Sokullu, Milliyet'ten Senem Aydın'a verdikleri röportajda, gerçek hayatta nasıl bir ilişkileri olduğunu anlattı. Kanal D’nin gençlik dizisi ‘Küçük Sırlar’da ağabey-kardeşi canlandıran genç oyuncular hem sette hem de set dışında iyi anlaşıyorlarmış.

İşte Milliyet Cadde'de yayınlanan röportaj:

UZUN: "MERİÇ BENİ DEĞİŞTİRDİ"
Meriç nasıl biri?
Bence dizinin en renkli karakteri... Ayşegül’ün tayfasına hayran bir kız. Onlar gibi olmak istiyor ve aralarına girmek için elinden gelen her şeyi yapıyor. Bunun için ağabeyini bile karşısına alıyor. Ama ben Meriç’i çok sevdim. Kıyafetlerime kadar beni değiştirdi, artık daha renkli şeyler giyiyorum.

Demir’le arası nasıl?
Ağabeyiyle didişiyor, ama onu çok seviyor. Gerçek hayatta da çok iyi anlaşan bir ikili olduk.

Oyunculuğa nasıl başladınız?
10 yıl önce tiyatroyla başladım. ‘Aliye’, ‘Gönül Salıncağı’, ‘Pulsar’, ‘Geniş Zamanlar’, ‘Ah Kalbim’ dizilerinde oynadım. Hocalarım beni bugünlere getirdi diyebilirim.

Genç yaşta başlamanın zorluklarını yaşadınız mı?
Özellikle okulda zorlandım. Çevremdeki insanların bakış açılarının değişmesi beni çok korkuttu. Ama işimi çok seviyorum ve bırakamayacağımı anladım.

Kimleri örnek alıyorsunuz?
Zuhal Olcay’ı çok beğeniyorum.

SOKULLU: "ÖZENLE SEÇİLMİŞ BİR EKİBİZ"
Dizide hangi karakteri canlandırıyorsunuz?
Demir’i canlandırıyorum. Kız kardeşi ve annesiyle yaşayan, orta halli bir ailenin oğlu. Burslu okuyor ve okuldaki zengin gruptan farklı yaşıyor. Kendisine düşen sorumlukları yerine getirmeye ve o grubun içinde olmaya çalışan kardeşini korumaya çalışıyor. Yaşına göre çok olgun bir karakter. Okulun en güzel kızı Su’ya aşık. Onun temizliği, saflığı, iyi niyetinden etkileniyor ama kendi dünyasında yaşıyor.

Demir, Su’ya açılacak mı?
O yönde adımlar atmaya başlıyor. Ama çok inişleri çıkışları olan bir adam. Hissettiklerini çok fazla dışarı yansıtmıyor, içinde yaşıyor. Çok okuyor ve entelektüelliğiyle mutlu oluyor. O yüzden çok fazla arkadaşa ihtiyaç duymuyor.

Yaşlarınız birbirine çok yakın. Set ortamı nasıl?
Açıkçası bu kadar güzel arkadaşlıklar kurabileceğimizi tahmin etmiyordum. Set dışında da görüşüyoruz. Genç oyuncular arasında en popüler, en başarılı olanlar bir araya geldi. Özenle seçilmiş bir ekibiz.

Diğer gençlik dizilerinden farkınız ne?
Bir kere hikayesi gerçekten çok iyi. Görsel açıdan da seyirciyi tatmin ettiğini düşünüyorum. Kostümler, mekanlar, arabalar... Büyük yatırımlar yapıldı. Yapım şirketi başarılı bu konuda. Çok sevinçliyiz, seyirci de takdir ederse ne mutlu!
__________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder