Cuma, Ağustos 26, 2011

kahve köpüğü saç boyası


Gecen gun bahsettigim sac renkleriyle ilgili yazida en cok istek alan sac rengi "bal kopugu" oldu. Fazla bekletmeden buldugum goruntuleri paylasmak istiyorum.

Sac renklerini arastirirken "kahve kopugu" rengine rastladim ve itiraf etmek gerekirse kahve kopugu ve bal kopugu arasindaki farki pek anlayamadim Ikiside birbirine cok benziyor. Aradaki farki bilen var mi?

Goruntuler arasinda favorim Keira Knightley'in saclari oldu. Sanirim bal kopugune en yakin renk bu olmali. Kahverengi gozleri ve ten rengiyle cok uyumlu bir secim olmus.

Bir de saclarini bu renge boyatmayi dusunenler icin sac boyasi markalariyla ilgili ufak arastirma yaptim. Bulabildigim bal kopugu/kahve kopugu sac boyasi markalari $oyle;

Natural Colors Saç Boyası Organic 8D - Bal Köpüğü

Loreal Casting Creme Gloss 730 Saç Boyası - Bal Köpüğü

AROMEL-Bellissima Saç Boyası - Bal Köpüğü

Palette Naturel Boya 8/0 - Bal Köpüğü

Palette Saç Boyası 8-65 - Kahve Köpüğü

Sizin bu sac rengi hakkinda dusunceleriniz neler merak ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder