Cuma, Ağustos 26, 2011

kayınvalide gelin sorunları

merhaba arkadaşlar! gelin kaynana başlıklı cevaplarınızı okudumda her kes üç aşağı beş yukarı karşılıklı yaşamış bu problemi,aslında herkesin yaşadığı bu problemleri gözlemleyip aynı hataları yapmamak adına daha ölçülü ,dikkatli ve anlayışlı olsa problemler çözülür en azından birazı ,ama gözlemlemek tek taraflı olmayacak ,önce büyükler atacak ilk adımı,daha tecrübeli oldukları için,geçmişte yaşadığı doğru veya yanlışlarından edindiği tecrübelerini yavaş yavaş gıdım gıdım aktararak,bazen hiç birşey bilmiyormuş gibi yapıp <<ben bu işin üstesinden gelemedim,senin bilgine ihtiyacım var kızım>>denirse onunda
kendisini önemli ve değerli olduğunu hissettirmiş oluruz ve böylece ilk adımı hem biz atmış oluruz hem niyetinin ne olduğunun ipucunu vermiş oluruz .böylece birgün oda senden bilgi almaya gelecektir ,karşılıklı kendimizi iyi hissetmemizi sağlamış olacağız.kuşkusuz arada kırgınlıklar yanlış anlaşılmalar olacaktır,ozamanda eğer hatayı büyük yapmışsa,yine gayet doğal olarak hiç beklemeden,ona yapılan hatanın üzerinde çok fazla detaylı düşünüp kurgu yapmasına izin vermeden,yumuşacık özür dilenmeli! böylece ona model olmuş olacağız vee bu akıllı hareketler kaynanaya yol su elektrik olarak geri dönecektir!!! biliyorum çünkiii Ben bir Kaynanayım!!! sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder